Retourneren
Voldoen de producten niet aan uw verwachtingen? Terug sturen kan!
Als u bij A Better Deal een bestelling plaatst, ontvangt u een bevestigingsmail waarbij word vermeld dat uw bestelling is verzonden. Tevens is er ook een link bijgevoegd waarbij u de mogelijkheid heeft om via deze link een retourlabel kunt downloaden. Let wel op deze link is 14 dagen geldig!
Zo werkt het:
Download het retourlabel. Klik op de link om het retourlabel te downloaden. Het retourlabel kun je afdrukken met iedere standaard (laser) printer.
Pakket verzendklaar maken. Verpak de bestelling zorgvuldig en bevestig het retouretiket zichtbaar op het pakket. Zorg ervoor dat er in de doos iets zit waar je naam, adres, telefoonnummer en Bestelnummer op staat.
Afgeven bij een PostNL-locatie. Lever het verzendklare retourpakket in bij een PostNL-locatie. Voor het versturen van het pakket hoef je niet meer te betalen bij het PostNL servicepunt.
Tip: Vraag een afgiftebewijs aan de medewerker van het PostNL servicepunt.
Retourvoorwaarden A Better Deal
Bij A Better Deal heb je een herroepingstermijn van 14 dagen (de termijn waarin je je artikel als retour mag aanmelden). Die termijn gaat in op de dag dat jij het artikel ontvangt. Zodra je je retour hebt aangemeld, heb je 14 dagen om het pakket in te leveren bij een postvervoerder.
Bestelling met meerdere artikelen?
De retourtermijn start dan pas wanneer alles bezorgd is.
Wat je mag retourneren
Binnen de retourtermijn mag je je bestelde artikel redelijkerwijs uitproberen om te weten of het naar behoren werkt en of je er blij mee bent. Net zoals dat je kleding en schoenen past in een winkel, mag je een artikel dat je via A Better Deal bestelt, testen om te kijken of het bevalt en of het voldoet aan je eisen. Verder mag je het artikel kosteloos retourneren (Geldig alleen in Nederland). Je mag het artikel niet volledig in gebruik nemen als je nog niet weet of je het houdt.
Wanneer mag A Better Deal een Retour Weigeren?
Als A Better Deal kan aantonen dat de klant bij het proberen verder is gegaan dan noodzakelijk, dan zal A Better Deal gebruiksvergoeding in rekening brengen. Deze zal in vermindering worden gebracht op de creditnota.
Dit kun je niet retourneren
Cadeaubonnen en -kaarten
Artikelen die om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne niet retour mogen (waarvan de verzegeling is verbroken)
Digitale artikelen (e-books, luisterboeken en games)
Software abonnementen/producten (waarvan de verzegeling is verbroken)
Audio-opnamen, video-opnamen, dvd's en computerprogrammatuur (waarvan de verzegeling is verbroken)
Artikelen die op maat/persoonlijk gemaakt worden, zoals gegraveerd bestek en op maat gemaakte gordijnen
Bloemen, planten en kerstbomen die een beperkte houdbaarheid hebben
Het artikel mag alleen eenmalig gebruikt zijn
Om de aard, kenmerken en werking vast te stellen mag je het artikel eenmalig testen. Uitgezonderd voor artikelen waarvan de verzegeling niet verbroken mag worden.
Download het retourlabel. Klik op de link om het retourlabel te downloaden. Het retourlabel kun je afdrukken met iedere standaard (laser) printer.
Pakket verzendklaar maken. Verpak de bestelling zorgvuldig en bevestig het retouretiket zichtbaar op het pakket. Zorg ervoor dat er in de doos iets zit waar je naam, adres, telefoonnummer en Bestelnummer op staat.
Afgeven bij een PostNL-locatie. Lever het verzendklare retourpakket in bij een PostNL-locatie. Voor het versturen van het pakket hoef je niet meer te betalen bij het PostNL servicepunt.